velká firma V rámci obsluhy velkých zákazníků tj. velkých firem (korporací) klademe důraz na individuální přístup. Každému zákazníkovi přidělujeme našeho obchodníka pro VIP zákazníky, který je schopen maximálně řešit jeho požadavky. Je připraven mu maximálně pomoci s výběrem nejvhodnějšího řešení a varianty z celé naší produktové nabídky a zvolit tu nejvhodnější službu či výrobek tak, aby co nejvíce splňoval zákazníkovi požadavky na kvalitu i cenu.

Díky naší divizi IT/TELCO je zajištěno, že jsme vás schopni vybavit nejmodernější výpočetní, kancelářskou a telekomunikační technikou.

V případě, že je třeba řešit technicky náročnější problém, konzultujeme situaci s našimi specialisty nebo přímo s distributory a výrobci v ČR. Tak zajišťujeme, že náš zákazník nekupuje pouze výrobky, ale vždy kompletní řešení s maximálním servisem a užitnou hodnotou.

V oblasti služeb se specializujeme na školení pracovníků terciální a řídící úrovně. Jedná se zejména o obchodníky, asistenty obchodu, prodejce, asistentky, managery a podobně. Naše školení jsou zaměřena na schopnosti vyjednávání, vedení komunikace, vztahy se zákazníkem, řízení porad, prezentační dovednosti, time management atd.

Bohaté zkušenosti má naše společnost také v oblasti využívání telefonního call centra. Operátory lze užít pro aktivní oslovování svých zákazníků a partnerů a nebo pro pasivní příjem telefonních hovorů. Jelikož naše vlastní call centrum disponuje dostatečnou kapacitou kvalitních vyškolených operátorů, jsme schopni našim zákazníkům poskytnout určitou kapacitu tohoto call centra jako službu.

Během krátké doby tak získají naši zákazníci za minimální finanční náklady vysoce profesionální tým vyškolených operátorů.